Hej, här har ni mig...



Hej, jag heter sofia å fattar absolut inget av detta,
hur gör man? ser ni detta så har jag iaf lyckas med att skriva ett inlägg, det är ju bra :)
 
Idag har vi iallafall varit till filipstad med skollaget för att spela skol Sm..
Det gick bra för oss men om vi gick vidare eller inte är inte bestämt än, massa krångel och telefonsamtal innan det är beslutat.. Säg bara att vi gick vidare så är det bra sen :):) Surt för Hammarö men skönt skönt för oss ^^,  vi får se vad det bliver.. ikväll blir det träning, och jag ska föröska visa vad jag går för, men det är så mycket annat nu som snurrar runt i mitt huvud, men det ska bli bättre, det måste bli bättre!

Kommentarer
Postat av: M

Ja hörde att ni vann, så grattis. :P Och du, finns här

2007-12-17 @ 18:15:19
URL: http://tgrr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0