- men hur ser han ut?!!!

gissa vem som sa det och till vem?
 Jag och Heidi skratta så vi tjöt, direkt han sa ett ord förknippade vi det med Jocke B! ha,ha!


vi skulle ta det första spadtaget idag, det var ju det jag ville se, inte höra alla möjliga personer prata om skolan, framtiden, sitt liv eller sin familj, sånt bryr väl inte jag mig om. Inte om familjen, inte vad som har hänt i deras liv och vilka skolor de har gått på, och absolut inte hur skolan kommer bli, för när den står stor, ståtlig och färdig har jag redan sprungit ur^^
   Jag förstod inte riktigt det där med första spadtaget, i en liten sandhög som låg på assfalten.(?) Jag trodde vi skulle vara där skolan ska stå.. men tydligen inte.
nå om det där skolan som bara kommer kosta pengar.
 och jag håller med Liljas fullständigt även fast jag inte är folkpartist,- men ingen storskola!

Sitter och väntar på att Tomas ska sluta arbetet på Åhströms och komma hit så vi kan åka upp till Heidi och Andreas och käka Pi. Hungrig som fean. och antingen har mamma gömt alla chips och ostkrokspåsar eller har hon helt enkelt inte köpt nått, men det är inte likt oss :)



nu ska jag kolla i den nya hm katalogen, bara råkade se att det var tvungen att beställas, för pengar har jag..  För engångsskull!

Kommentarer
Postat av: Heidi

ojojoj, men snygg va han, oh glad ;) haha! Tack för igår!

2008-04-12 @ 19:09:06
Postat av: Heidi

ojojoj, men snygg va han, oh glad ;) haha! Tack för igår!

2008-04-12 @ 19:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0