28 april 2oo8


dagen datum= lyckodag!!

vaknade av ett telefon samtal imorse, JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB. Tacktacktacktack! :)

sen när jag kom till skolan gick jag till Alice och frågade vad jag skulle få för slutbetyg i engelska A. = VG tacktacktack :)

efter skolan skule jag till körksolan och köra, och när jag skulle kliva ur bilen berättade hon att hon hade skrivit upp en tid för halkbanan åt mig, det är ett tag till men ÖVA ÖVA ÖVA ger mer färdighet!
   Nu är det väl nôplugg på teroin så jag kan skriva upp nån gång, och hoppas det går vägen! men med mitt läshuvud tvivlar jag.. (!)


aja, snacka om en lyckad dag, och jag hoppas den fortsätter såhär, att det bara kan bli bättre!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ah, den är riktigt, riktigt bra! :D

2008-04-29 @ 09:02:23
URL: http://madeleeiinee.blogg.se
Postat av: Heidi

MORA ÄR FETT KUL! =)

2008-04-29 @ 13:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0