Allt och ingenting


ändrade planer, vi ska nog till Kroatien i augusti (troligen) istället för Turkiet!
Dä blir grejjer dä! ^
    Å Exirspôjkan åker till Barcelona den 2 maj, inte för att jag är avundsjuk men ...... ;)
men det dröjjer inte länge för en det är våran tur att dra iväg!


Hoppas jag får svar om sommarjobb snart, orkar inte gå runt och vänta. På ett sätt hoppas jag att jag inte får nått, tänk ett helt långt sommarlov till utan att göra nått (?) men sen är det klart att jag vill tjäna pengar, tex. till resan och framförallt om jag och tomas ska flytta ihop till hösten. Då krävs det cash!


Nån mer än jag som ska på vårkavalkaden ikväll?
sen blire träning med min enorma träningsvärk!


Förresten, nån som har sett filmen 700 miljoner? (eller nått liknande) HERREGUD!
vilken värdelös film, jag skratta åt den för att den var så dålig.
Den var så dålig att man okarde somna till den..-
 ja, jag vet att jag somnar till vilken film som helst, men strunt samma, det är något helt annat ;)



Snart kommer tomas och då ska vi kolla runt lite mer på hotell i kroatien,
jag tycker t.om att det är mysigt och bara kolla efter resor ^^,

Kommentarer
Postat av: Josefin

haha jaa ;)

2008-04-09 @ 17:29:16
URL: http://raaawrr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0