Blond vs Brunett


oh gosh, jag måste läsa ur min bok och göra en redovisning på den,. Gossip gir.
Kunde jag inte ha valt en bra bok när jag andå skulle läsa, typsikt mig. men gila har typ läst alla och hon sa att den första boken ( som jag läser) blir bättre i slutet och att hon hade blivit besviken på serien för att hon hade föreställt sig alla redan så hon tycker mer om böckerna, men eftersom jag inte gillar serien så kanske jag gillar böckerna. Jag får väl läsa och se..


Imorrn på min lediga dag är jag SOFIA LARSSON tvungen att gå till skolan och vara där klockan 8- bara tanken Suuuger, men jgs ska dit och göra nått skoj, den tanken suger inte.. Vi ska nämligen träna imför skolSM. Hoppas det går bra för oss när vi offrar den sista sovtimmen på morgonen för att vi ska sitta på en buss på väg till Götet.
Vi ska fan-ta-rom!


Nu ska jag kila iväg till malin och anders. Malin ska äntligen färga mig, det är välbehövligt nu, men jag förstår inte hur mitt hår kan växa så snabbt, det märks inte på längden men i hårbotten och i mittbenan.
  Vet inte om jag vill vara mörk eller inte! HjÄLP! vad tycker du?
förrut när jag har frågat så har alla sagt mörk men jag vet inte ja..saknar mig som blondie ja.. men vi får se. Idag blir det mörk igen iaf! 



        


Kommentarer
Postat av: Sofie

jag tycker du är fin i båda :)

2008-04-08 @ 21:17:53
URL: http://sofiesoderstrom.blogg.se
Postat av: J

haha jaa, malin ska få rengöra avloppen OCH massera mina FÖTTER ;) haha

2008-04-08 @ 21:25:15
URL: http://raaawrr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0