det är tydligen lättare att ljuga än att säga som det är.


idag var jag och sanna centimeter nära att beställa tid för tatuering, vi ringde men han var inte hemma så vi skulle ringa ikväll igen, och det ska sanna.. om hon orkar bestämma sig om hon ska göra en eller inte. Helt plötsligt har hon världens beslutsångest.. typsikt! men jag kanske orkar övertala henne ^
  Ja, det innebär alltså att vi har varit i Karlstad idag. Jag och Tomas. Först skjutsade vi jolin till skolan sen plockade vi upp sanna på kronoparken sen drog vi ut till bergvik. Fick mig bara en skjorta och ett läppglans, men det får duga för denna gång, måste spara mina pengar nu.
 sen när vi skulle hem körde vi samma procedur igen. Fast bakochfram. Från bergvik, till kronoparken, släppa av sanna, hämta jolin, hem..



Nu väntar jag på mat, sen ska jag lägga mig en stund innan träningen.
hejsvejs!


Där elden falnar men fortfarande glöder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0