Du hade tid



För en gångsskull skriker varken plånboken eller bankomatkortet efter en dag i karlstad.ändå gjorde jag inget annat än och handlade, och jag måste säga att jag är ganska nöjd med mina inköp och min nya garderob, eller ja, för tillfället =) 

Dagens (-) jag köpte min ännu två par skor! vilket mitt nyårslöfte var att jag inte skulle göra, speciellt inte sommarskor! aja, men det gick länge andå och både jag och mama är stolta över mig  =) det problemet som blir är, när jag ska hinna använda alla?

Dagens (+) är att jag köpte allt jag såg som jag ville ha, och att jag kom på en present till tony tillslut, blev ingen varsting grejj precis men det får duga, händi som ja ä så fixar ja till dä ;)   och beky får ett litet minne från oss, förhoppningsvis, det beror helt på henne ;)
men som malin sa, det är inte hur mycket det kostar eller hur mycket det är, utan det är tanken som räknas!
och jag och tomas hoppas att hon tänker så =)



Nu väntar jag på Tomas. 
Snart äre måndag (^^,)
            ♥


Kommentarer
Postat av: Heidi

se till att håll i skorna nu ;)

2008-04-04 @ 11:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0