En ledig dag fullspäckad med jobb..


vaknade av klockan som ringde 7,45 och snoosade till kvart över, PANIK. Tomas sprang in i duscehn och jag in i köket,och fick se att mamma hade gjort frukost åt oss, och det tackar jag för annars hade jag aldrig hunnit till körskolan och då hade 500 kr bara gått upp i rök sådär.. så tack!

Efter att jag vart till Inga och kört traskade jag ner till skolan, där träffade jag Mackebus, länge sen sist! sen kom tomas och hämtade mig och vi drog till mamma och åt. När jag var mätt och belåten tog jag mig en tupplur, mamma hade gått till jobbet och tomas hade ändå åkt tillbaka till skolan så jag passade på.

När jag vaknade drog jag till asplundshallen för att träna med skolsm laget, eller Tomas skjutsade mig. (han fick 50kr i enkroner och 50öringar i en plastpåse för det;) )

Nu har jag nyss ätit igen, men jag har exprimenterat. För det första värmde jag mat, (vilket jag aldrig gör annars! ) usch! och för att prova nått nytt och få bort den där äckliga microvärmda maten blandade jag i fetaost med vitlökssmak i köttfärsen och herrejävlar vad gott det var. 2 flugor i en smäll. Så jag åt lika mycket som vanligt ..
men som sagt:

- Jag äter inte för att leva, Jag lever för att äta
och det är så sant som jag heter Sofia Katrin Larsson..


Där sätter jag punkt.



       
    Riktig vän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0