Energin flödar inte nu



ohOoo vilken helg. Både roligt och jobbig, många skratt, svett och tårar (-inte från min sida).
Nu kan jag bara säga att all energi har gått ur mig, eller vissa personer har slukat upp den för mig. Den finns faktiskt sånna människor som tar så mycket energi från en så man orkar nästan ingenting.
  Så känner jag nu... *PUST*

Förresten,det är mycket roligare att skratta när man inte får.. Tänk på det.


Nu ska jag packa upp tror jag så jag har det gjort, sen kommer nog Tomas. Han sa att det skulle vara en bra film sen så det blir nog att titta på den, eller jag kommer somna snabbt , kanske innan jag hinner att lägga mig. Jag är helt utmattad, finns inte ens en gnutta energi kvar.. vet faktiskt inte om jag har känt såhär förr.. Nu vet jag hur det känns!

Tack för en bra helg iaf friends ♥


imorrn är man tillbaka i skolbänken igen..



         
Julia & Sandra              Madde, Elle, Bella                Heidi

Kommentarer
Postat av: Madelenene

Haha, snygg bild på mig, Bella & Elle där du ;P

2008-04-27 @ 20:41:08
URL: http://madelenee.blogg.se
Postat av: Bella

Alltid lika fin på bild :)

2008-04-27 @ 21:40:15
URL: http://bellsibullsi.blogg.se
Postat av: Heidi

men vad gör jag med munnen, äter jag eller är jag bara allmänt ful? :S

2008-04-28 @ 17:40:05
Postat av: Julia

Ja det är betydligt mycket roligare när man inte får skratta =) Johansson:
- Va inte så jävla sur sofia ;)

2008-04-29 @ 21:24:42
Postat av: Sandra

Tack själv, hade det riktigt roligt :)

2008-05-03 @ 17:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0