Här serverar vi näshår i lasagnen ^^


shit va länge sen jag skrev, men jag har massor att skriva av mig.


Har jobbat hela veckan, är trött och sleten nu minsann, min handledare tyckte synd om mig så hon sa att jag fick ta sovmorgon på lördag om jag inte kände mig utvilad efter vår lediga dag imorrn, men jag ska dit, klen är jag, men inte så klen, det är nu man ska visa upp sig och visa vad man kan, jag klarar att några dar till, lätt!
   men veckan har ju inte varit allt för pest och pina heller. I tisdags kom heidi och förgyllde mig kväll och natt ;)men däremot inte på onsdagsmorgon när vi skulle dra till Götet, när klockan var kvart i 6 sprang hon runt och jagade mig i lägenheten, jag var så trött så att JAG inte ens orka skratta, då fattar ni kanske? :) 

Ja som sagt, väl onsdagsmorgon, vi satte oss i bussen, satte på en film och jag somnade ganska snabbt, sen vaknade jag, sen somnade, vaknade, somnade och vaknade ....  
När vi kom till, hmm hette det Kungsälv (?)... så tog vi matpaus,men det gjorde vi alldeles för sällan tyckte jag, fråga de andra ;)
   Gabbe fick lasagne med näshår i ha,ha! det skulle ha vart jag..

Sen när vi kom till självaste hallen bytte vi om sen dominderade vi på fotbollsplanen en sväng, sen började vi ladda, men det räckte tydligen inte.. LoOooOOosa med 2-1, men vi var bra, eller ja.. NI var braa!  


Hemvägen gick däremot segare än dit, men bara vi kom till Mcdonka så gick det fort^

Sen somnade jag hemma, i min säng bredvid Tomas.


Idag ärä torsdag och jag har nästan jämt slutat jobbet, ska åka till Prästbol på match nu, ska titta när Tomas och Exiiir spelar.

Skriver kanske senare, annars blire imorrn. På MIN LEDIGA DAG ^^,
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0