I tried to be chill but you're so hot that I melted


Idag har det varit en sånhärbradag, älskar sånna dagar.
 -God nattsömn, fint väder när man vaknar, blir bjuden på mat av mormor, träffa sanna, varit ute en hel dag i t-shirt och gjort lite terori och solen skiner fortfarande. 
 När morfar och Sanna hämtade mig i edebäck svängde vi in på åhströms och köpte glass. När mamma kom och hämtade mig så svängde vi in på åhströms och köpte glass. Förstår ni att det snart är sommar?! =)


mamma ska på fest hon.. jag vill också! men men, sista helgen på jobbet nu, sen har ja bara två dar kvar.
Sen behöver jag inte tänka mer på det där.

Snart valborg och det känns skönt att det har börjats planera inför det, det kommer bli kul om det inträffar, men jag ska iaf fixa dit mig, med eller utan er, men det är upp till var och en!


Till helgen är det mora cupen också.. vet inte om ja kan säga att det ska bli så himla roligt men vi får väl se hur det blir med alla. Att jag inte för spela är väl så gott som säkert iaf..





DÄR SÄTTER JAG PUNKT.



         

                          Ge mig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0