Mjukglass med noisett

gott det är med mjukglass :)


andra skoldagen.. känns att man inte har varit där på länge, både i kroppen, huvudet och hjärnan blir faktiskt något helt annat att komma tillbaka till skolan från praktiken, men det har att varit skönt med ett uppehåll sådär mettiii.

Idag hoppade jag av matte B också, göttgöttgött! men ändå har ja tusen grejjer att göra. Bokrecenssion av Gossip girl, (men den har jag faktiskt nyss blivit klar med, Tack Madde!) historia och psykologi, men jag har att planerat så att ja kan sluta tidigare imorrn- 13,20. Om jag gör båda psykologi uppgifterna idag så gör jag historia till veckan, då hinner jag. grejjt! & Imorrn blire kalas, det kommer bliii KuuuuuuuuUuUuL!


Förövrigt känns det som om livet leker, det var allt för mig today!
avslutar med en såndär "jätterolig" lista (som jag snott av malin P som jag tror hon har tagit av malin J osv.) men jag måste erkänna att jag tycker att dom är roliga ^^


DIG:
1. Hur lång är du? 167-168 kanske
2. Vad vill du bli när du bli stor? ambulanssjuksköterska (=köra ambulans)
3. Vad pluggar du? Omvårdnadsprogrammet
4. Har du långt hår? nej, jag hade innan jag klippte mig förra veckan.
5. Vilken hårfärg har du? mörk nu men blond i verkligenheten ;)
6. Sminkar du dig? ja sometimes
7. Har du haft sex senaste månaden? jao
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? svart
10. Har du kysst någon idag? ja det har jag nog.


FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop?
nää
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? dom är lika bra, fast på olika sätt
3. Hur många syskon har du? japp, storasyster
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? vad blire för mat?
5. Vilken mat lagade din pappa senast? kycklinglår och ris
6. Hur många ställen har du bott på? Sunnemo, hagforsvägen, björnängen.. 3
7. Vem i din familj stör du dig mest på? ingen men det händer väl att jag och sanna bråkar
8. Vilken familjemedlem är snällast? alla är lika bra men som sagt på olika sätt.
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? det var inte så länge sen.. shopping i karlstad


 

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis?
i helgen i mora
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?  omg, flera år sen säkert. Räknas tomas?
3. Har du kysst nån kompis?  har jag säkert..
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? ja
5. Vem har du varit kompis med längst? Sara tror jag iaf som jag fortfarande är kompis med.
6. Vem känner dig bäst? SANNA, helt klart!
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? en hel sommar
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? nää
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? nja, ibland..


KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag?
hade jeans och en tröja men nu har jag bara en t-shirt och T:s kallingar
2. Har du bytt om idag? tydligt dä ;)
3. Favorittröja? Tomas blåa lagtröja, ful som styrk med skön som fean.
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? Björn Borg kalsonger, helt klart!
5. Har du gett bort kläder nån gång? japp
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? ja, det händer ofta
7. Har du handlat kläder genom internet? nix
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? nej, varför skulle jag göra det?
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? yfronter hör INTE till topp 3^^
10. Vad använder du för skor? jadu, alla jag har :)

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar?
vågar gör jag men heslt inte, iaf pappa :)
2. Klä dig annorlunda? JA
3. Vara dig själv? JA, verkligen. gillar dom mig inte så stick då..
4. Visa dig i bikini/badbyxor? ja det gör jag väl men det är väl inte det något jag längtar efter kanske..
5. Pierca dej? ja vågar gör jag men jag får aldrig tummen ur..
6. Ge dig på utmaningar? nja det beror att på det
7. Ha sex på offentlig plats? ja, det tror ja
8. Vara omogen? ja, för det är jag =)
9. Äta småkryp? vågar gör jag nog men jag vill inte


SKOLAN:
1. Vad heter din skola? Älvstrandsgymnasiet.
2. Vad heter din favoritlärare? har många bra lärare men Lena Svensson.
3. Vad är ditt favoritämne? Medicin
4. Snyggaste läraren på skolan? finns det nån? haha
5. Har du bra betyg? nja, skapligt
6. Tråkigaste ämnet? matte eller engelska
7. Har du skolkat mycket senaste året? har aldrig skolkat, hur töntigt och pluggis det än låter!
8. Hur tar du dig till skolan? jag tar min snabba svarta räcer
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? nää, eller räknas kramas?


1. Vet du vem FATO är? nä?
2. När tuggade du tuggummi senast? nyss
3. När var du på semester senast? i maj/juni förra året
4. Vilken färg är det på din tandborste?  jätterosa och jätteröd
5. Är ditt hår tråkigt? nähä, skojjar du..
6. Vad har du för påslakan just nu? orkar inte gå och titta
7. Vem såg dig naken senast? det var nog tomas eller mamma
8. Hur ofta duschar du? 1-2 ggr per dag
9. Gillar du BUBBEL ROLLER? what?!
10. När ska du gå och lägga dig? inte än vad jag vet ^^


image85


Kommentarer
Postat av: emma

jajemen :D

2008-04-30 @ 13:24:19
URL: http://ackselsson.blogg.se
Postat av: Malin

Mm, våra goda drinkar :D

2008-05-06 @ 11:34:19
URL: http://malin11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0