När du träffat botten, kom ihåg mig då!


äntligen har bloggen öppnas igen..

vet inte om jag har skrivit något inlägg under lovet och påsken isf har jag så mycket att skriva och berätta om så jag inte ens orkar dela med mig av det.. tänkte lägga in några bilder men jag orkar inte det heller, det får bli en dag som jag är piggare än vad jag är förtillfället. Det tar hårt på en att springa runt på ikea en hel halv dag! men vi hittade ju iaf det vi skulle ha och lite därtill, sen åt vi på mamas! I love it! När jag kom hem sov jag i flera timmar, börjar 7 till morgonen igen, sen har jag ledigt en dag och då ska jag och mama till karlstad och shoppa! Råkande bara kika in på Gina tricot förrut och jag hann se massor av plagg som jag ska köpa! Ska bli skönt att förnya garderoben lite.
  Fick ju en hel del prestentkort när jag fyllde år också som jag har tänkt att jag ska köpa mitt 13:onde par jeans för :) :)


igår spelade vi DM match och vann med hela 14-4. Fick medalj och allt, proud ^^,
I söndags var jag med Tomas till sunne när han spelade match, de vann mot viking och det kommer han att leva länge på. Sen drog vi till Karlstad för att fira VickeVire, även kallad Ödelongen, han fyllde hela 24 år!
 Till helgen åker Buz och han till Italien, jag får stanna hemma jag, men jag har tompa och vi ska ju åka till Turkiet i augusti så vad gnäller jag för? Det kommer bli perfekt ♥


Till helgen blir det 20 års kalas, eller man kan säga 40 =)
Ska jobba också, vet inte riktigt hur jag ska lösa detta problem, men det löser sig nog.
Eller det måste det! :)

image62




Kommentarer
Postat av: Heidi

Fia, du var bra som hell igår =)
Jag vill partaya med dig!
Du är ju dålig i magen, right? ;D

2008-04-01 @ 22:42:22
Postat av: M

Jag hade det hur bra som hellst =) Hur har du haft det själv?

2008-04-03 @ 14:38:12
URL: http://tgrr.blogg.se
Postat av: M

HAHA, tack ;P Men du vet att de kostar precis lika mycket ;) Det är bara mig det är dyrt för om jag ska svara ;)

2008-04-03 @ 14:39:02
URL: http://tgrr.blogg.se
Postat av: emma

haha, varför va de så skoj då? ^^,

2008-04-03 @ 20:24:18
URL: http://ackselsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0