Sometimes it?s so crazy


idag var det så roligt på jobbet så jag ville nästan inte gå hem. Kunde ha jobbat in lite timmar och vart ledig en annan, men tyvärr funkar det inte så.
aja, väl hemma. Nu ska jag lägga mig en stund, om jag inte tar helt fel så är det repris på top model nu så jag somnar nog :o)

Fest i helgen,och jag ahde ganska kul,sådär-mitt-emellan-kul, och sen drog vi till byn där var det var ganska kul, men ja, jag är lättroad ja! för inte var det roligt folk inte.. ´men till helgen blir det fest (om det blir som planerat) med ett helt annat gäng, Det komemr bli rolôn! 
Måste också lägga till att det är en enorm skillnad på folk!

Tack för att jag fick komma! *bockar och bugar* ;)

        


                   ♥
♥    ♥




-------------------------------------------------------------

I tried to be perfect,
But nothing was worth it,
I don't believe it makes me real.
I thought it'd be easy,
But no one believes me,
I meant all the things I said.

Kommentarer
Postat av: Madde

dikten är så sann så.

2008-04-07 @ 16:38:53
URL: http://medelenekarlsson.blogg.se/
Postat av: Heidi

sofia är min vän

2008-04-07 @ 18:12:13
Postat av: Anonym

Vart ska du på partty då? :)

2008-04-09 @ 20:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0