Söndag


äntligen slutat jobbet, skönt :) men jag gillar ett par skarpt, de är så söta, och jag fick höra av personalen idag att de har frågat efter mig dom här dagarna jag inte har varit hos dom. OCh när jag kom idag tog dom omkring mig och sa att det var så bra och kul att jag kom, sen när Gun sa att det var nästsistadagen började en av dom gråta. Duuuuuud * men jag är bjuden på en whiskykväll till sommarn ^^,

Ska åka till Tomas. Jag och Tomas ska grilla idag igen, fast med Heidi och Andreas. Så blir det kasnke nån cider, spel och kortspelande sen blire säkert a stupid idéa, som vanligt, men jag gillar sällskapet :)
 

Igårkväll när jag slutade cyklade jag hem, gjorde mig i ordning och drog på fest, nykter dock. Killarna i edebäck hade avslutning och vi brudar var självklart bjudna vi också.. det var kul... ett tag, sen ballade det ur som vanligt, men det är som jag säger. RÄTT FOLK PÅ RÄTT FEST det är då man har roligast och igår var det defenitivt inte rätt folk.. men vad har jag att säga till om på deras avslutning, - nej, ingenting, det är bara att tacka och ta emot, vilket jag gjorde :) 


nä, nu ska jag packa sen drar jag.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0