Torsdag


Grattis än en gång till nicke, hoppas du har haft en bra dag!



Har krupit i morgonrocken och har mitt dumtäcke runt om mig. jag fryser och är trött och sliten, påväg att bli utbränd tror jag.. ha,ha nej men det tar på krafterna, tro det eller ej men .. 
      Imorrn är det iaf fredag, sen lördag och då är jag ledig och på söndag jobbar jag igen istället för på måndag, för då ska jag köra med I, sen ska jag träna på skollaget så så får det bli. 
  På onsdag drar jag och laget till Götet på match, och vi har lovat att inte göra Johan besviken, och då gör jag mig bäst på bänken!    :)


Nu ska jag lägga mig och läsa lite i teoriboken som jag har gömt  i lådan i nattduksbordet, jag orkar inte, ge mig körkort nuuu!

gonatt


image75

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0