When you´re gone


Pappa har tagit livet av min blomma.. han tog en av mina petflaskor som står på min hylla över sängen och vattnade den med, men det visade sig snabbt vad den petflaskan innehöll.
Pappa: - Sofia, ja tog liv av dii blomm, den "töld" int brännvinn"
Jag tyckte det var komiskt ^^,


idag var det min sista dag på praktiken, nu återstår bara en natt, det ska bli kul =)
men jag tycktre det var lite sorligt att säga hejdå till alla, men men..
   Jag bjöd iaf personalen på en stor godisskål och den är garanterat slut innan kvällen, alla dök i den, ett tecken på uppskattat :)

Efter jobbet drog ja till Dolce vita, trodde att jag skulle klippa mig men tydligen inte.. Mamma har sagt fel dag till mig, men jag ska dit imorrn, Tur att jag kom en dag innan och inte en dag försent för sånt är pinsamt!
Sen drog jag och pappa upp till dalen till Albin och Emma. Emma har börjat med en raggningsreplik:
Vi har ingen som passar oss imorrn vi, vad ska tomas göra? Emma ville ha dit tomas men albin tyckte att jag var roligare, sötungar!!


nu ska jag lägga mig och läsa lite gossip girl så jag läser ut den nån gång. På sju veckor har jag läst 20 sidor. Good working, och jovisst blir det konsekvenser...

nää.. Nu ska jag samla tankarna!
Kanske sätta mig och fundera ut frågor till tipspromenaden vi ska gå på valborg :)

Kommentarer
Postat av: pir

öjöj... tipspromenaden ja... styr öpp den du :)

2008-04-23 @ 09:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0