Hot stuff



JAG ÄLSKAR JULIAS INNEBANDY KLUBBA!
den är bra på alla sätt, förutom att jag inte kan passa med den, speciellt inte till Heidi,
kemin verkar inte funka men det är ett annat kapitel... That´s it!  ;)
men som tur är gillar jag henne ♥
  :)


Annars har jag inte mycket på hjärtat förutom att jag och Tomas firar 4 års dag idag.
Så vi ska ut och äta (typ på Milano). sen drar vi till Götet på fredag för att tillbringa en hel helg på hotell, Liseberg och Nordstan och med bara bry om oss varandra såklart. Det blir nog en toppen helg
:)

Missar dock matchen på fredag men jag är säker på att  ni fixar det ändå. ^^,
håller tummarna!







Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis =) Hoppas ni får en mysig helg .. <3

2008-08-27 @ 20:04:17
URL: http://madelenedavidsson.blogg.se/
Postat av: Julia

Grattis Knäppis <3

2008-08-27 @ 20:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0