Skrockfull?


12 augusti är och förmodligen förblir min otursdag..
glömmer en kasse på carlings som är värd ungefär 2500kr och när jag ringer dit och frågar om det är kvar där så säger den snobbige Jakob, "hur kunde ni vara så slarviga, det ligger ju flera tusen i den.."
- "
jo tack, jag vet. tack för att du påminnde oss" iddi..


Rikards Diesel jeans, hans tröja, hans kofta, mina skor, mina smycken och Heidis present..
det var ju sådär lagomt roligt, trodde rikard skulle döda mig, eller om blickar kunde döda.
Japp det är jag som är Sofia Larsson..


sen åkte vi upp till Heidi och Andreas och fick oss fika, sen drog vi till hallen och lirade lite innebandy, och många nära döden upplevelser, redan då. bara för att jag satt i mina drömmar (!)

Tillsist, pricket över i:et, we crashed with a moose!
att ha ögonkontakt med en fet, ful älg var ingen höjdare, och inget jag vill göra om!


HADE VI ÄNGLAVAKT?
tack morfar Gustav!

men som jag alltid säger:
"Det som händer, ska hända. Det gäller bara att vara beredd på det"

Vi klarade oss, tillsammans. Det är det viktigaste ♥

                    None

Kommentarer
Postat av: Jolin

Hoppas det är bättre med er idag. Och sofia, har du köpt dig skor?? Du som inte har några.. ;)

2008-08-13 @ 15:41:57
URL: http://jolins.blogg.se/
Postat av: Madde

Tur att det gick bra med er ! Blir ju orolig när jag läser sånt där förstår du väl !

2008-08-13 @ 23:59:08
URL: http://madelenedavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0