Uppe med tuppen ?


hejhopp!

idag har jag insett vad mycket man hinner göra en ledig dag som denna..
Gick upp klockan 10 imorse för att skjutsa mamma till mormor och morfar. Då passade jag på att städa min porsche. Det var välbehövligt må jag säga.. grus, gräs, barr, stenar, hundhår och glasflaskor. Även om ni kanske inte märkte så storförändring så gjorde jag det.. Bilen är skinande ren!
 På vägen in till hagfors gjorde jag ett stopp i Råda, jag besökte graven.- alltid lika jobbigt!

Sen hann jag precis hem för att gå ett varv runt sjön med Moa och Cherin och vi kom fram till att dagens ord är Ångest!!

När jag kom hem satte jag mig framför datorn en stund, sen hoppade jag in i duschen, sen tyckte Moe att det inte var bra att allt för många kalorier förbrändes så vi drog iväg till Telehuset och tog oss en fika.. Smaaaarigt!  och när vi var klara där gick vi lite på stan.. tog oss tio minuter så hade vi gått ett varv i Hagfors city, men det blev väl det orginella, Norbergs och L-store, blev dock inga fynd.. Drar förhoppningsvis till Karlstad till veckan så jag passar  på då ist, och sparar pengarna nu :)   smartdrag..
  

 Nu  har jag nyss ätit pommesfrittes och fläskfile, tydligen med chilisås, vilket satte sina spår!  brännskador in the ashole säger jag bara!!  men jag är mätt och belåten.. funderar på att hyra en film, har ni nått förslag så säg?!

(^^,)


annars ska jag väl sätta mig framför tv:n en stund och mysa med mother :O)


Förresten, vilket djur är du enligt Kinas horoskop??

 


Jag är Häst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0