Peace



då var man tillbaka i skolan igen, känns konstigt faktiskt.
Nu under sommarn har man ju jobbat, tjänat egna pengar och liksom kommit in i vuxenvärlden. Inte vill jag sitta i skolbänken nu inte.. jag vill tjäna pengar ja!
Fy för att dom har möblerat i matsalen och sen tagit bort brickorna.. matsalen är numera äcklig och det är inte bra miljö alls!


Till helgen är det dags för fest igen. andra helgen irad, (inte så pjåkigt för att vara mig..)
och jag vet ju defenitivt vart jag ska hålla mig, tänk att man lär sig så snabbt!
Jag och sannizbuz har pratat på att gå ut ilag, det är alltid lika roligt. Hoppas att det blir det på lördag också, men först ska jag jobba ett skift, 7-16. Jag kommer nog bli bra i gasen om jag inte får sova tillräckligt.. men det är oftast då  man får roligast, eller då man inte alls har planerat att man inte ska ut.. så jag ska gå runt och kalla att jag inte ska ut, så får vi se hur kvällen slutar.. hoppas dock inte på slagsmål, tjafs, bråk eller spyor  :P 


Igår kväll var jag, tomas, Julia, Sandra och Heidi på innebandy i exär, rätt roligt match att titta på faktiskt, och hemvägen gick en aning bättre denna gången, och tur var väl det..
 Sen frågade Julia oss om vi ville sova över , men jag hade redan lovat Tomas, men vi bestämde oss för att ta en myskväll med skräckfilmer nån kväll framöver.. I´m already scared


Nu ska jag byta om och bege mig ner på träning. tyvärr är den utomhus idag men imorrn går vi in. Looking forward to it

Vilket tröjnummer Sofia Larsson kommer spela med är ännu oklart..

:D


Jag har bestämt mig för att ta tillbaka allt som sagts, gjorts och hänt. Jag är beredd att lägga allt bakom mig, lägga på locket och börja om på nytt..
För jag saknar dig som
en bästa vän!

Sen får alla andra säga vad dom vill, jag bestämmer över mig själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0