Like a shooting star

det är Heidi det. Stjärnan! ♥



pfff... jag undrar verkligen vad jag har ätit idag, nått som tydligen satte sina spår..
uuuah!


nyss kommit hem från träningen, som gick åt pipsvängen. Idag var jag inte alls på hugget eller på topp som i tisdags, inte ett dugg och det är jobbigt. Jag ville, benen ville men dock inte hjärnan..
men jag vill och ska ta nya tag, it can only get better!


Imorrn åker som sagt jag och Tompi till Götet, känns som om jag behöver komma bort en stund, det är alldeles för mycket i huvudet på mig, många dumma tankar som går runt.

Nu har jag iaf tagit en paus från packandet och sitter här, men jag ska gå och göra klart så jag blir klar tills inatt. För jag har världens högsta berg med läxor också som ska göras tills imorrn, hinner jag?  orkar jag?? Näe..




                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0