Somebody like me

jag tror faktiskt att vi är tvillingar. Folk blandar ihop oss hur som helst och närsom helst ^^


shit vad jag hade kul igår, så roligt har jag inte haft på länge. och det behövde jag!
Lite dålig musik bara?!

jag och Per började här hemma lite smått med "minturace" som vi kallar det. Och scheisse, vad det är effektivt :)
sen drog jag och Sanna vidare till Matilda, där gjorde vi oss iordning och drog sen vidare till Emmas jättemysiga lägenhet och fortsatte drickandet där. Vi sjöng, vi dansade, vi skrattade, vi drack, vi skålade, vi spelade jag har aldrig, vi gjorde allt som ska göras för att få en perfekt förfest.

Sen kom vår älskade morbror och hämtade oss och skjutsade oss till Parken. Där lyckades jag fixa in både Julia och Lisa, julia tog sig in gratis till på köpet.. Där stod en annan och betalade 180 kr och plånboken skrek. Och nu ekar det i den.. men som sagt, kvällen var kanske värd pengarna?!
      Många tycker det är bra när det finns någon som bjuder en i baren, men jag uppskattar nog hamburgaren som Johan bjöd mig på mer.. En hamburgare är bättre på alla sätt och vis faktiskt, inte blir man full på den heller! :)


Idag håller jag mig så nära sängen och toan som möljigt, och dricker vatten.
Nu väntar jag på att få ta emot alla snygga kort som togs igår ^^,


TACK FÖR EN LYCKAD KVÄLL! ingen nämnd, ingen glömd.

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack för helgen vännen, tycker om dig <3

2008-08-26 @ 22:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0