Dreams are falling, but you still giving light


Jag saknar Rikard. Kooom heeeem nu innan jag får spunk!
Jobbigt att ha en av sina bästa vänner 80 mil bort.

Tur att jag har många runt om mig här hemma som kan liva upp mina dagar :)
och det gör dom verkligen, tro mig!  Mina änglar v


och till fredan kommer Linus och ska vara här under helgen. Han hade tydligen sagt att han hoppades så mycket att jag inte skulle på fest så jag kunde leka med honom.. Goooooding =) 
som han sa sist han var här och ja skulle ut:
"du är jämt på födelsedagskalas med dina kompisar, vill du inte vara med mig?"  
gissa om jag fick dåligt samvete?? så denna helgen ska ja se till att hålla mig hemma :)





Nu ska jag åka på träning,
tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0