Marry Christmas



God Jul gott folk.
Länge sen jag uppdaterade nu men det har varit dels för att internet inte har funkat men också på dåligt med tid och inte alls haft någon lust..
 Min jul iaf varit bra med massa mat, dryck, skratt, julklappar, gemenskap, jobb och fest.. Vilken toppen vecka det har varit, tack :)


Idag har jag och Madde varit i Karlstad och shoppat.. åh herregud vad jag handlade.. men bara på rea såklart :) räknade ut att jag handlade för 1400 och det skulle ja gått på 1765,50 om jag hade köpt allt för ordinarie pris. Jag är Kungligt bra på att handla helt enkelt ;)


Snart är det dags att ringa in det nya året, 2009 och säga goodbye till 2008. Dom jag sa till Systrarna Davidsson förrut. blir inte det kommande året bättre än det som var så går jag och gräver mig en grop!  Men jag har gett mig f*n på att det ska bli en betydligt bättre år och jag ska verkligen göra allt och köra på så att det blir det, för mig och för mina vänner v


Nu ska jag städa och plocka ur min garderob så jag får plats med allt nytt som inhandlades today :)


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0