With you

jag känner för ett snöbollskrig eller att bryna nån. nån frivillig??



andra december tvåtusen åtta. Förstår ni att det snart är jul??
för mig för julen gärna vara över. Jag tycker faktiskt att julen är en jobbig tid, och inte minst julafton.. usch!
Själv har jag faktiskt erbjudit mig att jobba både dagen och kvällen och jag hoppas verkligen att det finns någon som inte tycker lika som mig och som vill vara ledig. Chefen hade ringt mig igår tydligen och jag håller tummarna att hon ska säga att jag får jobba de dagar som jag sökte under december.. men jag skulle mer tro attt de behöver folk under helgen, med min tur!

Om det inte blir jobb blir det en lugn helg till helgen, med innebandy, hockey, bastu och pulka (om snön ligger kvar så att säga) :)



Julia frågade mig igår om jag jag vill med på Chris Brown i stockholm i januari..
Det vore ju hur kul som helst!! jag vill jag vill jag vill.. och jag ska med :)
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Snön har kommit och då börjar hornen sticka ut i pannan på Fia ;)

2008-12-02 @ 21:07:19
URL: http://madelenedavidsson.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja du SKA med, fun fun fun :D

2008-12-03 @ 23:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0