Lucia



äntligen är det slut på den här veckan.. den har varit rena mardömsveckan. Massvis med läxor och prov, lucia träning och luciaframträdande.. men nu är även det klart så nu har jag en skapligt bra veckan framför mig. Bara ett prov kvar i samhällen..  Sen ska jag till torsby och få det där bandspelar EKG:t sen är det skolSm i innebandy på onsdag. Resten av veckan blir det ju bara en massa filmtittande med godis och julmust. Det ser jag framemot :)


Lussevaka och studentfest i sörby var ju hur kul som helst, mycke bättre än förväntat faktiskt.. tack ska vi ha studenter :)




Nu ska jag äta, sen drar jag bort till Eemms och Macke.


    jag älskar det här kortet på Emma, Martina och mig, jag vet inte varför..
                                                   Eldefesten 06

Kommentarer
Postat av: M

Haha, ja älskar de också! Saknar dig!!

2008-12-14 @ 14:52:50
URL: http://tgrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0