Glädjespridare?


Jag är glad men jag vet inte ritkgit varför.. kanske för att vi har fått tillbaka en massa inlämningsuppgifter som det bara stod VG och MVG på?? Eller för att jag ska dra igång med träningen igen ikväll efter tre veckors upphåll (pga sjukdom, besökt Karlstad sjukhus ett antal gånger, skolarbete och jobb på hemtjänsten. Tiden har liksom inte räckt till) eller för att jag har massa underbara människor runt om mig som förgyller mina dagar, änglar!

jag kan inte säga vad det är men allt kanske har ett finger med i spelet och är med och bidrar till min glädje :)


berättade jag sist att vi var hos Eemms och markus i helgen??
Om inte så ..
Emma fixade frisyren, det var verkligen på tiden att jag klippte mig. Inte en dag förtidigt liksom. Det blev ingen drastiskt förändring precis men jag blev nöjd, tack vännen :)
Sen spelade vi spel som super mario på wii, pitcunary, med andra ord och sen spelade vi kort. Emma och markus var klart bättre på allt men vi var glada ändå, men vi vill ju ha revansch nån helg framöver :)
 
tackade ju nej till att bada balja hos martina med tjejerna också men jag hoppas det blir fler gånger!



imorrn ska jag besöka sjukhuset i torsby och pappa ska med mig och hålla handen, så det blir nog bra och på onsdag ska jag och skollaget till karlstad och spela SkolSM. Sen stannar jag där och hänger med Buz till vålberg och tittar på Nor- viking :)



hört rykte om att laget ska festa med Hibs till helgen?? Sant eller inte??  =D





Kommentarer
Postat av: emma ^^,

Såå lite så :) hoppas du verkligen blev nöjd :D Får säga till när vi ska bättra på slingorna nästa gång, haha. med lite mer färg denna gång kanske :P haha. Måste absolut ta en sådan kväll till - de va super skoj !! Puss och kram !

2008-12-15 @ 18:03:46
URL: http://ackselsson.blogg.se/
Postat av: Jossi

Vilka tider och vart i karlstad spelar ni? Skulle vara riktigt kul att komma och titta :)

2008-12-15 @ 18:58:04
URL: http://josefinestrand.blogg.se/
Postat av: Moa

Jepp, de blir fest imorn ;)ses snart!!

2008-12-19 @ 17:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0