I can´t belive it


                                 
             

Läste nyss martinas blogg och blev plötsligt påmind att jag snart tar studenten!
Förstår ni gott folk, jag tar snart studenten! helt otroligt  =)

Vi har kommit en bra bit in på tredje och sista året. Det är redan luciatider. Och som vi tränar på lucia sånger!
Va tränade vi kommer bli när vi tränar 3-4 timmar i veckan. Årets treor (som är vi om du har missat det ;) ) har inte lärarnas förtroede precis. I början av veckan var det en lärare som sa att de trodde att det här luciatåget skulle bli det värsta någonsin, och sköter vi oss inte så skulle det inte bli nått mer. Vi tackar och bugar ..


Nog om lucia, snart är det dags för studentrevy!!
hurray!


Student resa eller inte??

Jag det är sånt som återstår och ser. Åker ju till grekland i september iaf :)


Måste bara få skryta lite. Jag fick VG+ på min svenskuppsats som jag skrev i aulan förra torsdag! I´m  proud :)
NEJ, snart träning.





Grattis på födelsedan "broder"

Kommentarer
Postat av: Madde

Usch vad avundsjuk jag är på dig .. Vill också ta studenten igen ! Passa på och njut vännen <3

2008-12-04 @ 18:48:53
URL: http://madelenedavidsson.blogg.se/
Postat av: M

STUDENTRESA!!!!!!!! de kan ni inte missa!!

2008-12-04 @ 22:23:26
URL: http://tgrr.blogg.se/
Postat av: M

STUDENTRESA!!!!!!!! de kan ni inte missa!!

2008-12-04 @ 22:23:46
URL: http://tgrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0