9 december 2oo8




oj, va länge sen det var jag skrev. Inte likt mig. Men jag har och har haft så mycke skolarbete att göra att jag inte haft någon tid till annat. Borde sitta och träna inför samhällsprovet som ska göras imorn men jag orkar verkligen inte. Men mitt MVG hänger på en skör tråd så jag måste verkligen visa imorrn vilka bokstäver som ska stå i betyget :)

Annars har dagen varit en knasdag. Jag, Sara och Gila satt i matsalen förrut och visade brösten förvarann.. Sara hade köpt en Bh som var så fin och skön och hon tyckte att hon fick större bröst i den.. Jag och Gila höll med och sa att vi hade också en bh som var så. Alla kom på att vi hade dom bh:arna på oss så vi visade och märkte att vi hade lika alla tre ;) komist.. hoppas bara ingen såg oss! ha,ha

Sen har jag och Camilla kommit in i en sånhär snuskperiod, allt går i fula och äckliga ord. Usch, men vi har roligt! :) 


Har ju inte berättat om helgen heller.. hur länge sen var det jag skrev??
jo, iallafall vann vi mot lesjöfors/ filipstad i fredags.. Gissa om den vinsten satt fint? :) Vi firande den i klubblokalen på lördag, men jag var dock nykter.. Jobbade till 9 sen var jag chaufför och förblev chaufför :) Skönt att vakna upp på söndagen och vara pigg och alert :) Söndagen tillbringade vi i soffan framför tv:n. från klockan 15,00 - 21 satt vi som fastklistrade med godispåsen i ena handen och coca cola glaset i andra.. Serie maraton ju FFS. Dirty Sexy money, greys, one tree hill och gossip girl och allt var det var :)


och gårdagen tillbringade jag i karlstad med Buz, Mamma och mormor. Fick inte tag på alla julklappar men jag hann att besöka mamas iaf , det är det viktigaste..  :)

Nu orkar jag inte mer så nu ska jag hoppa i duschen sen blire sängen och john blund!
hojhoj

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0