every step that you take can be your biggest misstake



ursäkta för min urursla uppdatering. Jag vet inte riktigt vad det har tagit åt mig.  Jag har funderat på en sak. Hur kan man påverkas så mycket av en annan människa?? Jag känner mig som en helt annan person, knappt så jag känner igen mig själv och jag vet inte om det är positivt eller negativt..


Nej, nu gick jag över gränsen och jag ahr redan gett er för mycket information.

Nu ska jag ringa Kebab för vi ska ut och fixa de sista klapparna för sen ska jag jobba ända fram till jul och julafton så jag lär inte få nån tid över till sånt..
Jag längtar redan tills pengarna rullar in, plånboken skriker!


Match ikväll. 20,00. Be there!  =)





                                    Ge mig sommar... NUuuuuuU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0