alla (\/)- dag


idag är det alla ♥-sdag..  jag hoppas att alla mina VÄNNER har haft en bra dag, jag önskar er det iaf, även om det kanske är lie sent.. -men bättre sent än aldrig!


Idag hade vi friluftsdag och jag och många bra vänner pimplade, eller ja.., pontus hade med gitarren så markus spelade och vi sjöngl =) vi hade kul!
sen blev macke med mig hem, sen följde han med mig och köpte ett litet sött kort till tompa! sen tittade vi på kort från när jag var liten och mycket fulare.. haha.. omg :P
   Igår kom det någon på besök till tomas och hans familj, och självklart var Lilian tvungen att visa kort på mig och amanda, och då hade tanten blivit helt uppspelt och sagt att jag var jättelik prinsessan madelene.
Det knäppa är att hon inte är den första som har sagt det, sammanlagt 6 stycken nu. Jag tar det som en komplimang, för jag tycker att hon är fin!


nu har jag och tomas nyss lagat mat, sjömansbiff, pommesfrittes och en vitlökssås.. och jag måste erkänna att jag inte kunde ha gjort det bättre ^
  Tompa håller på att tappa i vatten i badkaret så snart ska vi dyka i.. Han köpte badskum förrut så det blir säkert jättemysigt! 
 

                

                                    

fick tyvärr inget kort på amanda,stefan och putte, men dom var också med (=

Kommentarer
Postat av: M

Så va de där riktat till mig.....

2008-02-14 @ 21:51:01
URL: http://tgrr.blogg.se
Postat av: Madde

Gud va mysigt du å Tomas verkade ha det! :)
Jag hoppas på mitt mys ikväll jag...
Och vilka söta kort också!

2008-02-15 @ 08:28:40
URL: http://madeleeiinee.blogg.se
Postat av: Madde

Tack för en underbar dag , fler såna tycker jag =) Jag tycker om dig , vet du de ? ;)

2008-02-16 @ 13:32:25
URL: http://madelenedavidsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0