blondier som brunetter?




oOoops, råkade uppdatera samma inlägg två gånger igår, sen skulle jag ta bort det men fösvann lika fort som när jag tryckte "spara & publicera". =)
men det var väl absolut inte hela världen.. förresten är ju inte komihåget eller närminnet det bästa -.-

idag gav jag faktiskt gossip girl en andra chans, och det är helt okej, men jag fattar fortfarande inte vem som är vem och vem som har gjort vad, fråga  malin. Jag trodde hon skulle bli knäpp på mig ^^ meeen sån e´ jaa
sen var det I huvudet på gynning,  hon är nog det med korkade person jag vet, men hon är rolig. Jag kan skratta åt henne hur länge som helst, jag diggar henne jag! hon är en typisk dum blondin. Hon tror att hon har färgat bort allt det knäppa, just like me :D  men under tiden som brunett har jag märkt att det fortfarande finns kvar! ^
men man ska va sig själv.. och det är jag!




varför är jag tillsammans med världens långsamaste pojkvän..? klockslag är inte riktigt hans grejj,det har jag fattat nu efter snart 4 år!
men jag älskar honom ändå <3
   (^^,)

Tomas v

Kommentarer
Postat av: Madde

Du ska nog va glad att Tomas inte är lika seg som Markus. För Markus lär ha världsrekord i att va dryg! Haha.
Jao, vi har inte börjat leta resa än, men vi får nog göra det snart. Grekland lutar det mot :)
Haha, ja vi får fan ta en pizza snart! Till helgen kanske? Eller nästa helg? ;)

2008-02-13 @ 08:14:26
URL: http://madeleeiinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0