Brinn pengar brinn


åååh vad jag längtar efter tomas! hur mycket kan man längta efter någon?
jag kom hemifrån honom runt 2 tiden, redan när jag satte mig i bilen började jag sakna honom! det låter knäppt men så är det när man är kääär! Kär på nytt!  ^^
 som tur e kommer han ikväll!



imorrn ska jag och tomas till karlstad, malin och anders kanske ska med också, iaf ska vi ner och hämta sanna och pappa, sen ska vi dra ut till IKEA och bergvik. Jag hoppas på att jag hittar mycket så jag får göra av med lite pengar, för det har jag alldeles för mycket av just nu..... INT!! men jag måste förnya garderoben + att jag ska hitta nått som jag ska ha på mig till helgen, 30 års kalas. Jag vet vad jag vill ha så jag hoppas på att jag finner det! 

         
           


nu skriver Eemms att hon ska ha med mig på fest imorrn, med viking hockeylag, jag ni hörde rätt! Emma kommer alltid med knäppa ideér, men dom blir oftast roligast!
ja, hur som helst så ska vi åka med vikings supporterbuss, det blir väl vi och alla grabbs, det kanske blir najjs ;)
haha nej, jag har tompi jag !
  och om jag känner mig rätt så följer jag inte med, men man ska aldrig säga aldrig!


                                                                



neeeej, nu ska jag sätta mig och prata med mama en stund!



förresten, när man ber om tips kommenterar ingen, när man har skrivit ett inlägg som en annan inte tycker är nått intressant då skriver massor av folk.. vad beror det på? =)

Kommentarer
Postat av: emma

vi måste bestämma oss nu :P martina är på tror ja :D

2008-02-25 @ 18:29:10
URL: http://ackselsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0