Du har så lätt för att slå sönder när du väl fått in en fot


idag är det fredag, bra fast ändå inte..
det är helg, det är ju skönt men det betyder också att
skolan snart börjar igen.. men om man tänker efter så har allt två sidor,
en bra och en dålig..
aja, när skolan väl drar igång så går vi 2,5 vecka sen är det påsklov.
och vi drar ut på praktik, igen! sånt tycker ja är skojj!


ikväll blire 20 årskalas hos Rickard, men ska nog inte va kvar så länge,
1:a jag är inte tillräcklickt rutinerad för två dagars.
2:a för jag längtar efter tompi!
      jag har inte sett honom på hela halva dan, jag tror jag blir tokig.
Fast jag tror att det var på tiden att vi var ifrån varandra en stund,
båda har nog känt vibbarna!-  men du ska veta att jag älskar dej

kul det ska bli att göra om hans rum, tapetsera och köpa nya möbler,
det kommer bli ûberschnyggt och ûberroligt :)
  efter att vi hade varit och beställt tapeterna drog vi till Milano Hej
och köpte pizza och mös, sen drog han på jobb!
nu sitter jag här och väntar på att mami och Per ska komma så jag får
äta nångång, sen ska jag dra mig till Eemms och martina..
 kvällen kommer bli rooooolön!


-----------------------


visste ni att vissa människor inte tål varandra, alltså inte bara
- " åååh, jag tål inte honomslashhenne "

utan vissa gör inte det, de kan få utslag och eksem, för att kemin inte stämmer,
jag tycker faktiskt att det är ganska fräckt ! haha.
men jag erkänner att det låter helt crazy!
men så ligger det till iaf!  va jämt bara tvungen att berätta :)


ha en bra fredag, för det ska jag!!
Nu vill jag att malla kommer hem!


                                                          Ge mig sommar!
                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0