I´m so happy I,m so glad!

dagen började kasst, men efter många tröstande ord blev den genast mycket bättre. och till sist slutade den perfekt.. massor av skratt och kärlek ;)
  INGEN ÄR NOG GLADARE ÄN MIG just idag... -tack malin, Sanna & heidi som har "hjälpt" mich!! =)



när Ida är i sitt esse,  går det inte att Inte tycka om henne när hon är på det humöret,
hon är helt otrolig! den människan får man aldrig nog av, men det är så vänner ska va! =)

nu sitter jag här och äter bapelsin men ska snart ta mig en smörgås, jag ska göra en nyttig sådan.
lägga på lite sallat och gurka, sen får det räcka med nyttigheter, måste nämna att jag nyss åt några
chokladbitar, men det är jag värd efter att ha gått en lång promenad och sen gjort ett träningspass 
där Ida lyckades förstöra få oss alla att skratta, man får se det på den ljusa sidan, man använder muskler då också, för man kan inte undvika att skratta.. jag lovar!


aja skit samma,,

Länge sen man såg macke också :(
 
får bli ändring till veckan, har mycket att berätta!



jaja, morgondagen är iaf planerad:

-ställa klockan på 8,45
- gå till körskolan (ska ta min första körlektion då, så håll er hemma!)
- sen ska jaa, tompi & hans mami till colorama för att köpa tapeter.
- sen ska det rivas tapeter :)
efter det är processen igång! 

              &
- imorrn kväll blir det nog mys med mat och prat hos martina ... eller? (^^,)
-----------------------------------------------------------



nej, nu ska jag hoppa i duschen sen blire top model!

Kommentarer
Postat av: M

Haha, hos mig!? Nja, vet inte ja..

2008-02-27 @ 21:13:27
URL: http://tgrr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0