kalas


idag är det fredag vilket innebär att jag har fått sportlov och att det är match, men jag ska inte vara med..
men inte hänger jag läpp för det inte, utan nu väntar jag ¨på maddus så ska ta våra ases och dra ner..
jag hoppas på vinst! :)

imorrn blire fest, 18 års kalas + 18 års kalas det kan ju knappast bli bättre, skulle ha behövt besöka storstan och förnya garderoben men varken pengarna eller tiden räcker till. Jag, malin, tomas och anders ska fara (kanske med den röda faran) ner dit till veckan, och jag kan ju inte göra något annat än att längta.. måste ju ha nya kläder tills nästa helg också, för då blir det 30 års kalas,, det ska bli så roligt!!
 Mycket att se framemot!



Nu kom madde!
ha dä ....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0