Let me be more than this


madde kommenterade att hon tyckte att jag och tomas hade det mysigt igår ikväll, och det hade vi må jag säga.
Maten smakade utmärkt och skumbadet var helt underbart, varför är inte tompa såhär romantisk oftare? för han kan ju om han vill. =) 

 
                                            
                                                                             det var mörkt men eftersom jag hade blixt på
                                                                             så blev det inte så mörkt, men ni får fantisera =)                                            
 



efter att jag och tomas hade slutat skolan åkte vi till telehuset, där det var folk upp till taket tror jag. så jag och tomas gav upp efter två förösk och åkte till kaffestugan ist, men just när vi klev ur bilen ringde sara och sa att det fanns plats så vi skyndade oss dit,. det var gott! och nu ska jag äta mos & korv, det ska nog gå ner det också ska ni se!

 ikväll blire match, borta i filipstad och vi ska f*n ha minst en pinne med oss hem i bagaget, jag både bönar och ber.. 
sen kommer tomas hit! ♥

         

                                   image38
 

Kommentarer
Postat av: M

Okej, så ja ska va tyst då, och inte säga nåt som alla andra? hmms..

2008-02-15 @ 23:47:45
URL: http://tgrr.blogg.se
Postat av: Malin

Det blev en bra kväll alltså?! :)

2008-02-16 @ 23:27:56
URL: http://malin11.blogg.se
Postat av: M

Haha, bra Sofia ^^,

2008-02-18 @ 18:55:37
URL: http://tgrr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0