Monday



vilken helg, fort har den gått också. Fredag följde jag med tompi till karlstad när han skulle spela match,
där träffade jag nicke, det var bra för då slapp jag att sitta själv, sen kom sanniz också. Så vi tre satt och pratade om allt som inte hade med innebandy att göra men det tar vi inte upp här.  Matchen slutade med 12-5 och tompi fick göra sig ett mål! dock när sanna hade gått, :P

sen på lördag åkte vi till edebäck och käkade pizza, men innan vi hann å stoppa i gaffeln ringde jocke och bad om skjuts, å snäll som tompa är satte vi oss i bilen igen å for till hagfors. Väl framme hämtade vi upp Krille, Tobbe, Johan och Rickard, vi ar ju en för mycket så, jag som blev offret fick sitta i knät och bryta nacken av mig, men som ni mäker så lever jag!
  Efter att vi hade suttit i en bil utanför byn i nån timme skjutsade tompa hem mig och sen blev det sängen!

Söndagmorgon märkte jag inte av, sov till halv 12 och då satte jag på mig morgonrocken och gick runt i den i flera timmar, tills malin ringde mig och ville ha med mig på innebandy, så på med kläderna och använd benen, det var nog så jobbigt det. Ett steg fram och två tillbaka.. snöstorm och snöskrapor upp till låren.. pust och stön!  
 Sen kom tompi till mig, vi lagade mat, tittade på wallander och åt chips och dipp för ovanlighetensskull!  ((INT))

och förresten, medcinsk grundkurs lektionen idag spenderade vi i metoden, tog blodsocker på varandra, jag låg på 1,3mmol/l och normalvärdet ska ligga mellan 3-5!! efter många tankar och funderi ngar tog jag ett nytt och då blev jag helt normal, men mamma tyckte att vi skulle ta ett igen, på fastande mage.. Man vet aldrig..
så än har jag misstankar..


nej, nu ska jag sova en stund, sen blire träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0