Rally helg



nu är rally helgen över, Latwalaa (eller hur han statvar) vann iaf.. good working.
och jag har haft det jätteroligt, iblnad är det bra med vänner som tjatar och kan övertala :)
 fredag låg jag hela dagen ända tills klockan sex, då gick jag upp ur sängen och åt, sen drog jag till älvstranden för att spela match.. (och jag fick spela, kuuul!) 4-4 blev matchen, alltid en pinne att skriva upp i tabellen, har blivit allt för lite sånna den senaste tiden.. men nu drar det igång igen :P 
  sen åkte jag till julia på fest, den var ganska lugn med det var kul.. Massa spel, charader, prat, skratt och alkohol. 

Lördag, ännu en dag i soffan.. sen åkte jag upp till RP där martina å Eemms väntade- där blev det också massa spel,pizza, ölspel hit och charader dit.. någon som kan visa hur man är ett rävknä eller en handduk? vilka nötter och nätter


nej, nu ska jag sätta mig och renskriva min hemtentamen, sen blir det one tree hill, en annan del av köping och Wallander.. kvällen är så gott som planerad, får inte heller glömma att tomas ville att vi skulle bada ikväll, jag tackar inte nej! gooooding!

/ s. 


                                               det syns väl att vi hade kul?!

                  
        RP                             Eemms                          Martini                          Söda


                                        


                                    

Kommentarer
Postat av: emma

Hahaha :) lyckats få med allt haru också ^^.

2008-02-10 @ 19:38:24
URL: http://ackselsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0