smile like you mean it

Jag beundrar the killers!  ☼



18 års kalas eller inte.. jag har varit bombsäker hela tiden, fram till nu då pappa kläckte
många ord som egentligen var förståndiga men som jag inte vill inse.. men långt inne vet jag att han har rätt..
  Vill bjuda många, ALLDELES FÖR MÅNGA,vart drar man gränsen? och hur blir det med de "vänner" som inte blir bjudna, de som jag inte har så jättebra kontakt med längre,  hur blir min relation till dom efter det, förmodligen sämre och är det verkligen värt det? course not ..!sen finns det ju en del av mig som säger att jag vill bjuda några  men som egentligen inte ens är värda skiten under skorna, och hur mycket jag än söker så hittar jag inte en enda anledning, vad gör man??!



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------



"Oh well I don't mind, if you don't mind
'Cause I don't shine if you don't shine
Before you go, can you read my mind?

Oh well I don't mind, if you don't mind
'Cause I don't shine if you don't shine
Before you jump
Tell me what you find when you read my mind."





nej nu ska jag hoppa i duschen, sen blire sängen och provläsning!! 
natti på er!

Kommentarer
Postat av: Madde

Vet vad du menar ;)Finns alltid här för dig !

2008-02-21 @ 20:40:55
URL: http://madelenedavidsson.blogg.se
Postat av: Madde

The killers är skitbra, Sofia! :)
Jag tycker du ska ha fest jag...
Dom som du inte bjuder får väl ta sig en tänkare och komma på att dom borde ändra på sig lite?

2008-02-22 @ 08:17:17
URL: http://madeleeiinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0