TOBLERONE

det är just precis vad jag äter nu det, har inte ätit upp den än och jag fick av tobbe & amanda u julklapp, ett under att den inte är slut än.

Jag har nyss kommit hem från Malin och anders, som har blivit mitt andra hem nu på senare tid, nu är jag bara hemma för att byta om till träningskläder så ska jag sticka iväg upp ige, :) jag trivs där.. men det är ju ändå en Larsson!

ja, något som jag måste lägga till.. Läxhögen är mindre denna veckan.. hurray, gôtt!!
ett stort prov i samhällen och någta inlämningsuppgifter, men det är ganska lindrigt det..


Förresten var vi till begravninsbyrån på studiebesök förrut, det var intressant men ganska läskigt att se kistorna, med tanke på att det kanske inte dröjjer till någon i min närhet eller JAG själv ligger i en.. nej usch vilka tankar!!



nu ska jag kila upp! bye

Kommentarer
Postat av: Madde

Usch såna tankar får du väl inte tänka ! Det ska att ta länge tills du ligger i en sån ! ;)

2008-02-18 @ 19:43:37
URL: http://madelenedavidsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0