Turkiet, Spanien, Bulgarien, Cypern, apollo, fritidsresor...

Tack malin för den nya headern!! eller nya. Jag hade väl ingen tidigare.. ^^



nu får jag sånna ångest tankar igen, jag ahr hur mycket skolarbete som helst att göra, och så sitter jag här!
 jag hoppas verkligen att jag och malin ska ha pluggdag imorrn.. annars vettufan hur jag ska ha tid till att hinna med allt, Malin, det är min enda räddning! ( men känn ingen press) ^^,


annars idag följde tomas med mig hem och åt, sen letade vi resor. Och jag tror faktiskt att jag har orkat övertalat tomas om Turkiet iaf, men han verkar inge viddare pigg på Italien,,. Det skulle va kul att åka till tunisien också, eller egypten eller cypern, men vi får se vart tiden tar oss för  iväg ska vi! jobbig tatt det finns så mycket att välja på bara :)
men det kommer att bli mysigt vart vi än åker!

 

 



nej, nu ska jag faktiskt ta mig i kragen och ta fram mina psykologiböcker och börja med min hemtenta!
det suuuuuuger..
 förresten, macke hjälpte mig med psykologin förra veckan, och det tackar jag för! VG
 =D




Kommentarer
Postat av: Madde

Letar ni resor? När ska ni åka?
Vi borde också börja leta snart :)
Och va fanken tar ni inte med oss på pizza för? ;)

2008-02-12 @ 11:26:29
URL: http://madeleeiinee.blogg.se
Postat av: M

Okej, bra =) Ja de gör ja, hörde att du hade de med idag, men va borta vid skåpet och va påväg hem när madde sa de, så tänke att ja orkade inte gå tillbaka ^^, men tar med imorron, då ska du få katalogen också ;) Om du vill :P

2008-02-12 @ 17:46:48
URL: http://tgrr.blogg.se
Postat av: M

Bra Sofia, får ragga några fler då, får se vad dom andra säger ^^, Skulle va mys tycker jag =) Okej, så bra.

2008-02-12 @ 21:48:56
URL: http://tgrr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0