When everything is made to be broken



ja du har rätt, det är sjukt!


usch, va läxor jag har, och högen blir inte mindre ju längre in på veckan vi går.
 Historia, matte, samhäll och psykologi ligger och väntar på mig. Så nu ska jag äta bacon och makaroner så blir det att plugga idag. 
  Sen ska jag och malin gå tidigare på träningen, för det är match innan.. Jag ska ringa Idahoe och fråga om hon vill med oss.
  Imorrn är det friluftsdag, och jag ska pimpla. Eller nej för jag ska bara sitta på en stol på isen och chilla med mina vänner, sen får man ju inte heller glömma fikat som mamma ska fixa ikväll. Det kommer bli grejjt!
 Så ser min kväll ut!





Ingen idé att ljuga, sanningen avslöjas med tiden!
- men det är sånt man lär sig ..


blandade känslor... men mest besviken :(

Kommentarer
Postat av: M

va är det du skriver om hela tiden? ;S Nåt som har hänt?

2008-02-13 @ 18:10:45
URL: http://tgrr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0