Big girl, you are beautiful °


Så har 2008 nyss startat å hitills har det varit ganska bra faktsikt. Började ju året med några glas vin, några flaskor cider å en flaska champagne, och nyårsfesten kunde väl knappt bli bättre? - joo då, mycket bättre. Mindre tårar och mindre bråk.. ovänner hit å ovänner dit. men man orkar ju lägga ner sig och bry sig lagomt.. nån måtta fick det finnas. "Det blir vad man gör det till".. och det ligger nått i det.
 Sen på nyårsdagen väntade varorna på pekås på att bli räknade.. INVETERING! dan efter nyår, katastrof. men det fanns inget val. med trötta ögon och en pigg hjärna slet jag mig från älsklingen och sängen, sätte på mig kläderna å gick. Gissa om det gick segt, men väl framme vid pekås gick det undan, ganska iaf. Visst, maten eller fikan fattades. Vi bjöds på gammal loka, ballerinakex som gick ut i datum i mitten av november.. - nej tack.
Med tunga ben och en hungrig mage gick jag hem, då frågade tomas om pizza- ja tack!

OCh nu, efter all skräpmat, godis, chips, dipp, julmat har jag bestämt mig för att börja ett nytt liv. Och jag ska se reslultat  :):)
Snart är lovet slut och skolan drar igång igen.. HELLO PROV hejdå fritid.. men det är väl tydligen så livet i skolan ska se ut. 

men nu väntas några dagar i sälen med sis, viktor å Tompa! Här kommer vi!
eftersom jag inte åkt skidor på några år garanterar jag inget förutom några magskratt!, men det bjuder jag på! :P


nu ska jag dra till pappa å käka, sen ska jag till anders å sen på träning!
ha det gôtt! 

  
föresten, ja å girlsen spelde poker i helgen. Jag lovar, Sara vann bara för att jag var tvungen att gå.. haha :D  
♣♦♥♠



♥ T ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du tror väl inte att du hade vunnit om du hade stannat? ;)

2008-01-05 @ 23:50:56
URL: http://josefinestrand.blogg.se
Postat av: M

Haha, ja men de där har jag redan sett ^^.

2008-01-06 @ 14:01:29
URL: http://tgrr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0