Dåligt samvete


jag fick lite dåligt samvete efter gårdagensblogg, att jag inte tog med en bild på sanniz, så hon får va med idag istället. vi två pratar om allt, fast vi jämt är ovänner, men de är väl så syskon ska va?  jag har sett värre.

imorrn har jag sovmorgon, eller ja till 9,10 iaf, en hel timme är inte helt fel för min kropp, min hjärna eller mina ögon.  varje minut är alltid värd nått =)

nej, nu ska jag sätta mig å träna inför prov, sen blire träning.
skriver kanske en rad eller två senare!


♥                             ♥                              ♥                              ♥                              ♥                             ♥

image6

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej sötnos! :)

2008-01-23 @ 19:48:10
URL: http://madeleeiinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0