Där elden falnar men fortfarnade glöder

ooohå halleluljah moment vad jag är trött, fast ändå inte, energin bara flödar.. hmm, det kanske är för att tompi kommer och då ska vi hyra en film ( om det finns nån bra den här gången vill säga) sen blir det säkert en runda tv spel också, supermarion cart, det är grejjer det! dosorna är större än elefantfötter och joysticken är slappare än ja, ni vet ;) ha,ha!! nej men det är slappare än den slappaste ^^ den bara hänger liksom.. ja nu blev det fel igen, men ni fattar poängen. Jag vinner iaf alltid över tomas ändå trots dom problemen- ägd ^ (!)

men jag har ännu en grejj, jag kanske är uppspelt för att vi nyss har spelat match och vi vann med 10-1.
tack för att ni var där och tittade.



japp, nog om allt detta. Imorrn ska jag på med OP 2-3 till karlstad på yrkes SM, japp ni hörde
 rätt :) tro det eller ej men det är sant.. Låter lite löjligt kanske men jag tycker att det ska bli kul å se, och jag håller tummarna för Idus å erica ! Visa vart Vi kommer ifrån (= 

jag ska till karlstad på fredag också, ska höra med Gun Bull om jag får sluta en timme tidigare, vilket jag hoppas och tror att jag får, då ska jag och tomas iaf dit och köpa skor, så ska vi möta upp pappa på affären så ska han betala =) tro det eller ej men det var hans idé, vilket kanske är svårt att tro !!!! :) jag gillar min pappskall <3 
Hoppas bara jag finner några som jag vill ha!  

sen är det match mot örnen som gäller, sen skippa duschen och åka till älvstranden på dirren (som tomas säger) utan att ha duschat, men det är det värt, bara man får se matchen mellan Edebäck- Hibs..
Gooo guys! jag hejjar iaf på er !  


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

LARS WINNERBÄCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0