hello tomorrow and goodbye to yesterday


japp, då har torsdagen snart gått och det är snart fredag, gött!
som ni tidigare läst så har jag varit i kalrstad idag, och erika å ida orkade in ta hem seger men de slutade iaf på en 4:e plats, not so bad! jag tyckte ni var bra!
     och imorrn ska jag dit igen! de ska bli kul, hoppas bara jag hittar skorna jag vill ha, idag fanns dom inte men imorrn måste dom finnas!


nej, nu ska jag packa mina grejjer  som jag ska ha med mig imorrn sen ska jag åka till älsklingen <3



förresten åt jag på kebabhouse idag, men tyvärr kebabhouse, ni är så långt ifrån mamas så man skulle inte ens orka gå så långt! Jag sviker inte mamas mat ! 
 




Winnerbäck, simply the best !
18 juli!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0