host host



jag host, och snyft är ganska lindriga ord i dagsläget. Jag gör inget annat än att snyter mig och hostar, näsan är mer tätt än Ida är i målet ,. Tråkigt, men coachAbbe ringde nyss å sa att dm matchen som jag skulle ha fått varit med å spelat på söndag blev inställd, eller flyttad rättare sagt! det tackar jag gud för :) Ibland tror jag faktiskt att han finns. ? 
 ^^,

aja, imorrn blire skolan iaf.. eftersom det är taccobuffé, det är nått jag kan gå ålängta efter ibland. Skolans taccos.. låter konstigt med det är sant så sant! och eftersom jag ska dit imorrn betyder det att jag har suttit med läxor hela dagen idag, men nu är dom gjorde och det känns ganska bra.. har to.m gjort en uppgift som var frivillig, men då var det en mvg uppgift, tror knappast att jag har gjort den så bra och utförligt men det kanske hjälper till och väger upp till ett VG, det är väl vad jag hoppas på iaf!




nu ska jag läsa andras bloggar sen ska jag ta med mig mina snytservetter och åka till edebäck, Här ska man smitta!   :P




GE MIG SOMMAR och soOOOL,,, NUUUUUU!



                                                   Happy times !
            


                           

Kommentarer
Postat av: Malin

Mmmm, tacos ^^.

2008-02-01 @ 09:11:50
URL: http://malin11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0