Innebandy



idag är den dagen som jag aldrig hade hoppas på att komma,  men det är också snart slut, underbar känsla.. :)
Idag har jag haft fullt upp, 3 prov sen slutade jag. Då tog Tompa med mig å krille på en liten biltur, eller inte liten utan en lång biltur. Först åkte vi till edebäck för att hämta kläder tills ikväll då han å krille ska på studentfest med 80-tals tema. Pappa orkade till sist leta fram en dretful väst som tomas skulle ha ;) sen åkte vi till krille för att hämta pengar, sen till stefan, sen till Olov björk sen hem till mig till mamma för att hämta mina innebandy stuffs, sen till krille sen till stefan igen.. Nu tillsist är jag hos pappa, där ska vi äta. stekt potatios å fläskkotletter. yammit

ikväll blir det match. hagfors vs Åmotsfors 20,30 älsvstranden!


å nu ska jag fråga malin vad hon ska göra ikväll!

 ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0